ხშირად დასმული კითხვები

1. რომელ ანგარიშზეა შესაძლებელი თანხის გადარიცხვა?

  1. თიბისი ბანკი: GE88TB7207536050100003 
  2. საქართველოს ბანკი: GE07BG0000000967345600


2. როგორ გავიგო მიწოდების ტარიფი?

მიწოდების ტარიფი დამოკიდებულია თქვენს შენაძენზე და ანგარიშდება ავტომატურად, შეკვეთის პროცესში.

დეტალურად იხილეთ აქ.


3. როგორ გადავიხადო? 

გადახდა შესაძლებელია შემდეგი მეთოდებით:


1. პლასტიკური ბარათი

2. თიბისი ბანკის განვადება

3. საქართველოს ბანკის ონლაინ განვადება

4. კრედო ბანკის განვადება

5. სფეისის ონლაინ განვადება

6. კრისტალის ონლაინ განვადება

7. საბანკო გადარიცხვა ინვოისის საფუძველზე


დეტალურად იხილეთ აქ.


4. როგორ გადავიხადო ბარათით და რომელი ბანკის ბარათით ხდება გადახდა?


1. გადახდის მეთოდი: პლასტიკური ბარათი

აღნიშნული მეთოდის გამოყენებით გადახდას შეძლებთ:  ნებისმიერი ქართული ბანკის სტანდარტული ბარათით (შესაძლოა არსებობდეს გამონაკლისები), გარდა „ამექსის“ ბარათისა.


2. გადახდის მეთოდი: Ipay

აღნიშნული მეთოდის გამოყენებით გადახდას შეძლებთ: 

1. ნებისმიერი ქართული ბანკის სტანდარტული ბარათით (ზოგი გამონაკლისის გარდა)

2. ამექსის ბარათით 

4. საერთაშორისო საბანკო ბარათით 

3. საქართველოს ბანკის ინტერნეტ ბანკის მეშვეობით


ონლაინ შეძენის ინსტრუქცია იხილეთ აქ.


5. როგორ გავაკეთო თიბისი ბანკის განვადება?

1. შეძენის გვერდზე აირჩიეთ თიბისი ბანკის განვადება და დააჭირეთ „შეკვეთის განთავსებას“ 

2. გადამისამართდებით თიბისი ბანკის განვადების გვერდზე, სადაც უნდა შეავსოთ განვადება სრულად.

3. შეტყობინების მიღების შემდეგ საჭიროა, რომ ვებგვერდზე tbcganvadeba.ge/ გაიაროთ ავტორიზაცია და დაასრულოთ თქვენი განაცხადი და დაადასტუროთ ხელშეკრულება.

4. ონლაინ შეძენის ინსტრუქცია იხილეთ აქ.


6. როგორ გავაკეთო სფეისის განვადება?

1. შეძენის გვერდზე აირჩიეთ სფეისის განვადება და დააჭირეთ „შეკვეთის განთავსებას“ 

2. გადამისამართდებით სფეისის განვადების გვერდზე

3. მოცემულ გვერდზე გამოგიჩნდება QR კოდი, რომელიც უნდა დაასკანეროთ თქვენი სფეის აპლიკაციის მეშვეობით

3. შეამოწმეთ განვადების სტატუსი სფეის აპლიკაციაში

4. ონლაინ შეძენის ინსტრუქცია იხილეთ აქ.


7. როგორ გავაკეთო კრისტალის განვადება?

1. შეძენის გვერდზე აირჩიეთ კრისტალის განვადება და დააჭირეთ „შეკვეთის განთავსებას“ 

2. გადამისამართდებით კრისტალის განვადების გვერდზე, სადაც უნდა შეავსოთ განვადება სრულად

3. განაცხადის სრულყოფილად შევსების შემდეგ საჭიროა, გადარიცხოთ 1 თეთრი კრისტალის მითითებულ ანგარიშზე

4. დაელოდეთ ზარს გორგიას წარმომადგენლისგან, რომელიც დაგასრულებინებთ განაცხადს

5. განაცხადის დამუშავების შემდეგ მიიღებთ შეტყობინებას დამტკიცების შესახებ

6. ხელშეკრულების ხელმოწერას შეძლებთ ონლაინ რეჟიმში  

7. ონლაინ შეძენის ინსტრუქცია იხილეთ აქ.


8. როგორ გავაკეთო კრედოს განვადება?

1. შეძენის გვერდზე აირჩიეთ კრედოს განვადება და დააჭირეთ „შეკვეთის განთავსებას“ 

2. გადამისამართდებით კრედოს განვადების გვერდზე, სადაც უნდა შეავსოთ განვადება სრულად

3. განვადების დამტკიცების თაობაზე ბანკისგან შეტყობინების მიღების შემდეგ საჭიროა, რომ ესტუმროთ კრედოს ნებისმიერ ფილიალს და მოაწეროთ ხელი ხელშეკრულებას

4. ონლაინ შეძენის ინსტრუქცია იხილეთ აქ.


9. რატომ არის განვადების პროცედურები განსხვავებული?

ონლაინ განვადების პროცედურა შედგენილია ბანკის / მიკროსაფინანსო ორგანიზაციის მიერ.


10. როგორ შევიძინო თანხა საბანკო გადარიცხვით / ინვოისის მეშვეობით?

1. შეძენის გვერდზე აირჩიეთ მეთოდ: „გადარიცხვა ინვოისით“ და დააჭირეთ „შეკვეთის განთავსებას“ 

2. 28 ნოემბრიდან გაკეთებული შეკვეთებისთვის, შეგიძლიათ ისარგებლოთ ინვოისით, რომელიც თან ახლავს შეკვეთის დადასტურების შეტყობინებას თქვენს ელ-ფოსტაზე

3. დანიშნულებაში მიუთითეთ შეკვეთის ნომერი

4. ონლაინ შეძენის ინსტრუქცია იხილეთ აქ.


11. როგორ მოვიქცე თუ ჩემთვის სასურველი პროდუქტი ვერ ვიპოვე ონლაინ მაღაზიაში?

დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე: 032 2 960 960 ან ონლაინ ჩათის და Facebook-ის საშუალებით. 


12. შენაძენის ადგილიდან გატანა (ფილიალიდან გატანა) შესაძლებელია?


1. შეძენის გვერდზე, მიწოდების მეთოდებში, აირჩიეთ „ადგილიდან გატანა“ (ან „ფილიალიდან გატანა“)

2. განათავსეთ შეკვეთა

3. დაელოდეთ გორგიას წარმომადგენლის ზარს


13. თანხა მაქვს გორგიას პირად ანგარიშზე. როგორ შევიძინო ონლაინ მაღაზიაში?

1. განათავსეთ შეკვეთა საბანკო გადარიცხვის / ინვოისის მეთოდის გამოყენებით

2. შეგვატყობინეთ [email protected]ზე თქვენს პროფილში / შეკვეთაში დაფიქსირებული ელ-ფოსტიდან ან მოგვწერეთ ონლაინ ჩათის მეშვეობით


14. როგორ შევცვალო ჩემი პროფილის მონაცემები?

1. გაიარეთ ავტორიზაცია თქვენი ელ-ფოსტის და პაროლის შეყვანის მეშვეობით

2. იპოვეთ „ჩემი პროფილი“ საიტის ქვედა მენიუში განთავსებულ „ჩემი ანგარიშის“ ბლოკში (მობილურის შემთხვევაში, ჩამოშალეთ) და გადადით ბმულზე:

Gorgia Shop - პროფილის რედაქტირება









მომსახურების სრული პირობების ნახვა შეგიძლიათ აქ.


15. მიწოდების ტარიფი შედის განვადებაში?

განვადება კეთდება ონლაინ მაღაზიის შეკვეთის სრულ ღირებულებაზე. შესაბამისად, თუ შეძენისას მიწოდების ტარიფი დაანგარიშდა და შეკვეთის თანხაში აისახა, მაშინ განვადებაშიც შედის.


16. შეკვეთის გაუქმება და თანხის დაბრუნება მინდა, როგორ მოვიქცე?

თქვენს შეკვეთაში დაფიქსირებული ელ-ფოსტიდან მოგვწერეთ [email protected]ზე. წერილში მიუთითეთ გაუქმების მიზეზი და თქვენი შეკვეთის მონაცემები.

თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნის დადასტურებიდან 3 საბანკო-სამუშაო დღის ვადაში.


17. ნივთის გადაცვლა შესაძლებელია?

თქვენს შეკვეთაში დაფიქსირებული ელ-ფოსტიდან მოგვწერეთ [email protected]ზე. წერილში მიუთითეთ დეტალები და ასევე, თქვენი შეკვეთის მონაცემები.


18. განვადების გაუქმება მინდა, როგორ მოვიქცე?

დაბრუნების და გადაცვლის პროცედურა ჩვეულებრივ მოქმედებს განვადების შემთხვევაშიც, ოღონდ დამატებითი პირობების გათვალისწინებით. 

ნივთის დაბრუნებისას განვადების გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ სრულად (და არა ნაწილობრივ). ამასთან, აუცილებელია, რომ დაცული იყოს ზოგი თანმდევი პირობა (გაეცანით სამომხმარებლო ხელშეკრულების #9 პუნქტებს). თანხის დაბრუნება ხდება სესხის გამცემი ორგანიზაციისთვის და არა მომხმარებლის ანგარიშზე. 

თუ გსურთ განვადების გაუქმება, მოგვწერეთ ონლაინ ჩათში ან ელ-ფოსტაზე: [email protected].


19. რა არის სასაჩუქრე ვაუჩერი და როგორ შევიძინო?

თუ საჩუქრის შერჩევა გირთულდებათ, მაშინ სასაჩუქრე ვაუჩერი იდეალური ვარიანტია, რადგან მისი მეშვეობით შესაძლებელია ნებისმიერი ნივთის შეძენა გორგიას ონლაინ მაღაზიაში.

გახსენით გვერდი: აჩუქე ვაუჩერი! და შეავსეთ რამდენიმე მარტივი ველი:

„ვის“ - ვაუჩერის მიმღები (ვისაც ჩუქნით)

„ვისგან“ - მჩუქებლის სახელი

თანხა - 50 ლარის ჯერადი, მითითებული ლიმიტის ფარგლებში

შეტყობინება - მისალოცი ტექსტი ან ნებისმიერი კომენტარი, სურვილის შემთხვევაში

ელ-ფოსტა - მიმღების ელ-ფოსტა, რათა გავუგზავნოთ ვაუჩერი და მისი უნიკალური კოდი


დაამატეთ ვაუჩერი კალათაში და მიჰყევით შეძენის სტანდარტულ პროცედურას. გადახდა შესაძლებელია მხოლოდ საბარათე გადახდით ან საბანკო გადარიცხვით. ვაუჩერით ვაუჩერის შეძენა არ არის დაშვებული.

შენიშვნა: შეძენის შემდეგ, ვაუჩერს სჭირდება გააქტიურება, რაშიც ჩვენი ოპერატორი დაგეხმარებათ - დაგვიკავშირდით ტელეფონზე, მოგვწერეთ ონლაინ ჩათში ან ელ-ფოსტაზე [email protected] და ჩვენი ოპერატორი დაგეხმარებათ.

გაითვალისწინეთ, რომ ვაუჩერის გამოყენება შესაძლებელია, მხოლოდ, გორგიას ონლაინ მაღაზიაში.

ყურადღება! ვაუჩერის უნიკალური კოდი შეინახეთ უსაფრთხოდ და არ გაუზიაროთ სხვა პირებს, რადგან მისი მეშვეობით შესაძლებელია ვაუჩერის გააქტიურება. 


20. სასაჩუქრე ვაუჩერი მაჩუქეს და როგორ გამოვიყენო?

პირველ რიგში, გილოცავთ :) შესანიშნავი საჩუქარია!

ვაუჩერს სჭირდება გააქტიურება, შემდეგ, კი, შეგიძლიათ ნებისმიერი ნივთის (გარდა ახალი ვაუჩერისა) შეძენა ჩვენს ონლაინ მაღაზიაში.

ჩვენ უკვე გვაქვს თქვენი საკონტაქტო მონაცემები. დაგვიკავშირდით ტელეფონზე, მოგვწერეთ ონლაინ ჩათში ან ელ-ფოსტაზე [email protected] და ჩვენი ოპერატორი დაგეხმარებათ. დაგვიკავშირდით იმ ტელეფონიდან, რომელიც მითითებულია ვაუჩერის „ვის“ ველში ან მოგვწერეთ იმ ელ-ფოსტით, რომელზეც მიიღეთ ვაუჩერი.

ვაუჩერის გასანაღდებლად (პროდუქციის შესაძენად), შეძენის გვერდზე, ვაუჩერის კოდი ჩაწერეთ შესაბამის ველში, პროდუქციის ჩამონათვალის ქვეშ.

გაითვალისწინეთ, რომ ვაუჩერის გამოყენება შესაძლებელია, მხოლოდ, გორგიას ონლაინ მაღაზიაში. განაღდება (გახარჯვა) შესაძლებელია, როგორც სრულად, ისე, ნაწილობრივ.  

ყურადღება! ვაუჩერის უნიკალური კოდი შეინახეთ უსაფრთხოდ და არ გაუზიაროთ სხვა პირებს, რადგან მისი მეშვეობით შესაძლებელია ვაუჩერის გააქტიურება.